Pagina's

zondag 1 januari 2012

Workshop

Afgelopen vrijdag gaf ik een workshop..

Last friday I gave a workshop..


Alles staat klaar om te beginnen..

Everything ready to start..


Actie!

Action!


Het was een leuke namiddag vol toffe ontwerpen!

We had a great time with lots of great designs!


Alles kwam aan bod : oorringen, armbanden, kettingen, ringen..

We made earrings, bracelets, necklaces, rings..


We gebruikten ook mallen om oorbellen te maken..

We used some molds to make earrings..


Druk bezig..

Busy, busy..


En wat lekkers kan natuurlijk niet ontbreken !

And snacks can not be missed !



4 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg gezellig uit!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De workshop ziet er erg gezellig uit - meiden onder elkaar.
    Ik zie dat jullie mallen gebruiken , kan ik deze bij U bestellen ? (ik woon in Belgie)

    vele creatieve groeten Martien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Martine,

    De mallen kun je in alle maten en vormen kopen op Etsy.com..
    Zelf maak ik (nog) geen mallen..

    Groetjes, Ine

    BeantwoordenVerwijderen