Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

Dots and Cubes


Voor deze armband kocht ik al mijn materialen bij zahia.
Dit keer maakte ik de armband voor...mezelf! :)

The materials for this bracelet I bougth by Zahia.
This time I made the bracelet for..myself! :)


Ik gebruikte kralen in allerlei maten, vormen en materialen. 
Ronde kralen, echt zilver, vierkante kralen glas kralen..

I used beads from all kinds. 
Round shaped, sterling silver, squares, glassbeads..



De zachte kleuren en de vele bedels vind ik erg leuk..

I really like the soft colors and the beads..

10 opmerkingen:

  1. Heel chique, de parels lijken wel van marmer.
    De foto's zijn weer uitstekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, deze is echt wel HEEL mooi, prachtige kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, weer een prachtige armband!!! Inderdaad heel leuk zo met al die bedels!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, met die blokjes ertussen! Kralen in prachtkleuren en motiefjes!
    Gaat je goed staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie armband =) groot gelijk dat die voor je zelf is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, ik vind deze kleuren echt geweldig voor een armband, past overal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi, deze combi van blokje, bedels en kralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely blog you have! I was doing some blog hopping and found you.
    Your colorful beads look gorgeous and I love your jewelry!

    Gaby xo

    BeantwoordenVerwijderen