Pagina's

woensdag 25 januari 2012

Treasure..


Deze ketting maakte ik niet zelf maar vond ik in een "herinneringen-doos" van m'n overleden oma.. 
Het was een beetje beschadigd maar ik heb het ondertussen al hersteld! :)

I didn't make this bracelet myself, I found it in a "memory-box" from my grandmother..
It was a bit damaged but I could fix it already! :)


Het doosje en de ketting vielen mij meteen op.
Ik vind het wel leuk om een ketting te kunnen dragen die ooit van m'n oma was..

The box and the necklace were real eye-catchers..
I'm really glad that I can wear a necklace of my grandmother.


Een paar maand geleden maakte ik een DIY armband gezien op Honestly...WTF.
Ik had de ketting toen nog niet en tot mijn verbazing zijn het exact dezelfde steentjes!

A few months ago I made a DIY bracelet that I saw on Honestly...WTF.
I didn't had the necklace yet, and to my surprise I used exactly the same color of crystal chain!


Toeval ?

Coincidence ?

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je deze mooie ketting van je oma vond! De gelijkenis met je armband is treffend. Niet te geloven he, zo'n toeval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig toeval...
    Vind de ketting van je oma prachtig, leuk dat je hem ook draagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super :-)! Moest je ooit een armband maken met de kralen van bobonne...ik ben je eerste klant ;)

    BeantwoordenVerwijderen