Pagina's

zondag 7 oktober 2012

Little Skirt

Vandaag was het nog eens een zonnige dag in Belgiƫ en dat deed me denken aan afgelopen zomer..
Ik kocht toen het boek 'Allemaal Rokjes' van Mme Zsazsa.

Today it was a very beautiful day in Belgium, it made me think of the summer..
This summer I bought a book 'All Skirts' from Mme Zsazsa.



Resultaat : een hobby erbij!

The result : a new hobby !


Mijn allereerste naaiwerkje : een rokje voor een meisje van 3 jaar :)

My very first piece : a little skirt for a 3 years old girl :)


Een vrolijk stofje, hier en daar een leuk detail en klaar!

Cute fabric, nice detail and done!


5 opmerkingen:

  1. Het stofje is zo mooi, prachtig van kleur en de stipjes liefelijk! Ik kan me voorstellen dat het rokje je heel goed staat. Knap, dat je ook kunt naaien!
    Zonnige groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Is er zeker niet aan te zien dat dit je eerste rokje was... Doe nu maar lekker verder... Eentje voor jezelf...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sewing is a wonderful hobby and can be very relaxing. I love the little girl's skirt... so bright ans cheerful, Ine!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn dochter heeft ook dit boekje en samen met haar dochter van tien gaat ze aan de slag.
    Naar het schijnt het best verkochte boekje van het moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof rokje, maar ook supermooi op de foto gezet! Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen