Pagina's

maandag 19 december 2011

ChristmasCountdown #1

Deze week iets helemaal anders op mijn blog! Geen juwelen maar kaartjes!
Ook dit is een hobby van mij..
Vanaf vandaag tot en met kerstdag elke dag een kaartje!

This week something totally different on my blog! No jewelry but cards!
Cardmaking is my hobby too.. 
From today on untill Christmas day I'll show you a card!


Vandaag # 1 van een reeks Shadowpainting kaartjes. 
Mijn inspiratie haalde ik uit het "Shadowpainting Kerst boekje".

Today I will show you the first card from of a Shadowpainting cards series
I was inspired by the "Shadowpainting Christmas book".

I
De klokjes schilderde ik zelf met shadowpaint ( Kleuren : bordeaux, sienna en kerstgroen).
Het papier is van Lalinea..

I painted the bells myself with shadowpaint. ( Colors : bordeaux, sienna, kerstgroen).
The paper is by Lalinea..

6 opmerkingen:

  1. Leuk als kerstmenukaartjes en om op te sturen natuurlijk!!
    Knap gedaan, je bent een echte creatieve duizendpoot
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit kun je?! Fantastisch!
    Leuk, elke dag een vrolijk en feestelijke kaart hier - bedankt voor de visuele traktatie!

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i love it! can you check out my blog?

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Ine,
    Ik heb een vraagje over deze prachtige kaarten van je.
    Is het shadowpaint papier met de afdrukjes wit of creme bij jou?
    Ik kocht dit papier gisteren ook op de kreadoe maar bij mij is het
    creme terwijl het bij jou volgens mij wit is. Klopt dat?
    Alvast bedankt voor je anwoord. Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Trudy,
      Ik gebruikte het crème papier voor alles wat zelf te schilderen valt.
      Het groene papier met vb de stippen is eerder wit..

      Veel plezier ermee :)

      Verwijderen