Pagina's

maandag 20 augustus 2012

Gift idea


Mijn nicht is sinds kort ook gebeten door de juwelenhobby, en ja dat is mijn schuld :) oops!
Dus gaf ik dit voor haar verjaardag :

My cousin is also bitten by the 'beadbug', and yes I'm to blaim :) oops!
So I gave her this for her birthday :


Het houten doosje heb ik geverfd met acrylverf en daarna beplakt met tape.

I painted the wooden box with acryl-paint and I added some tape on it.


Ik maakte ook een bijpassend kaartje met tape.

I also made a matching card with tape.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kadootje Ine! Prachtig bewerkt koffertje en mooie kralen.
    De bijhorende kaart vind ik ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuk idee! Daar zal ze wel heel blij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Combineren lijkt me een supertalent van jou.
    Leuk geschenk krijgt de jarige.

    BeantwoordenVerwijderen